Matějova Gé čtyřka
4. 1. 2008
VW Golf 1,4 16V
Historie tohoto ,,projektu" se datuje od června roku 2006, kdy Matěj tenhle německý hatchback koupil jako ojetinu dovezenou od našich německy hovořících sousedů. Auto nevyžadovalo krom běžné údržby žádné větší investice,a tak mohl Mates začít s úpravami. A protože jeho táta si velmi dobře rozumí laminátem,uhlíkovými vlákny atd., není divu, že první úpravy se na autě objevily hned pár dní od koupě, jmenovitě to byl komplet bodykit od Riegera + stříška JE Design.
Po pár dnech bylo jasné, že to bude chtít i jiná kola, protože stávající Milenium 195/50 R15byly opravdu moc malé.A tak Matěj sehnal pro změnu 16ky CMS s pneu 205/55 (což je sice s ohledem na pohonnou jednotku dost,nicméně Mates není žádnej závodník,tak ho to zas tolik netlačí).
V téhle podobě jezdil golf nějaký ten týden, než se matěj rozhodl, že by to zas chtělo nějakou tu úpravičku. Přišla na řadu zástavba do kufru ve složení MacAudio a Rockford Fosgate poháněná rádiem od Panasonicu
Poté zakoupil zadní čiré lampy v provedení černý chrom a boční čiré blikny stejného designu. Zároveň nechal u jednoho místního klempíře navařit mračení kapoty,aby měl golf trochu nasranější kukuč :o))
Abych pravdu řekl, už si nepamatuju přesně v jakém pořadí šli další úpravy a tak je jen vyjmenuju- z exteriéru došlo k nalakování všech lišt do barvy vozu, všechny plastové kryty motoru byly potaženy karbonem a brzdiče byly nalakovány do rudé barvy.
Úpravy pohonné jednotky by vzhledem k jejímu typu neměly smysl, a tak zůstala v seriovém stavu. Matěj je vyzávoděný asi z dětství, kdy jezdil rodeocross, takže je se svým autem takhle určitě spokojen :o) Více jeho fotek najdete buď v mé galerce na Rajčeti, nebo na stránkách ConceptCarsTeamu
Historie tohoto ,,projektu" se datuje od června roku 2006, kdy Matěj tenhle německý hatchback koupil jako ojetinu dovezenou od našich německy hovořících sousedů. Auto nevyžadovalo krom běžné údržby žádné větší investice,a tak mohl Mates začít s úpravami. A protože jeho táta si velmi dobře rozumí laminátem,uhlíkovými vlákny atd., není divu, že první úpravy se na autě objevily hned pár dní od koupě, jmenovitě to byl komplet bodykit od Riegera + stříška JE Design.
Po pár dnech bylo jasné, že to bude chtít i jiná kola, protože stávající Milenium 195/50 R15byly opravdu moc malé.A tak Matěj sehnal pro změnu 16ky CMS s pneu 205/55 (což je sice s ohledem na pohonnou jednotku dost,nicméně Mates není žádnej závodník,tak ho to zas tolik netlačí).
V téhle podobě jezdil golf nějaký ten týden, než se matěj rozhodl, že by to zas chtělo nějakou tu úpravičku. Přišla na řadu zástavba do kufru ve složení MacAudio a Rockford Fosgate poháněná rádiem od Panasonicu
Poté zakoupil zadní čiré lampy v provedení černý chrom a boční čiré blikny stejného designu. Zároveň nechal u jednoho místního klempíře navařit mračení kapoty,aby měl golf trochu nasranější kukuč :o))
Abych pravdu řekl, už si nepamatuju přesně v jakém pořadí šli další úpravy a tak je jen vyjmenuju- z exteriéru došlo k nalakování všech lišt do barvy vozu, všechny plastové kryty motoru byly potaženy karbonem a brzdiče byly nalakovány do rudé barvy.
Úpravy pohonné jednotky by vzhledem k jejímu typu neměly smysl, a tak zůstala v seriovém stavu. Matěj je vyzávoděný asi z dětství, kdy jezdil rodeocross, takže je se svým autem takhle určitě spokojen :o) Více jeho fotek najdete buď v mé galerce na Rajčeti, nebo na stránkách ConceptCarsTeamu
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář